Aanmelden goederen voor reparatie, onderhoud, garantie of retour

 

Veel gestelde vragen en (technische) informatie
Voordat u besluit een product retour te sturen, kunt u de servicepagina’s van onze merken bekijken. Op de servicepagina’s vindt u per merk informatie over storingen, handleidingen, onderhoud, en specificaties. Ook staan er antwoorden op veelgestelde vragen. U vindt de servicepagina’s via deze link.

 

RMA-formulier invullen
Als u een product wilt opsturen aan De Stille Boot voor reparatie, onderhoud, garantie of retour, vult u onderstaande formulier in. Dit is een RMA-formulier (Return Merchandise Authorisation). Alleen zendingen die aangemeld zijn via het RMA-formulier worden in behandeling genomen. U vult ook het RMA-formulier in als u het product wilt brengen bij De Stille Boot.

RMA-nummer
Na het insturen van het formulier ontvangt u per email een RMA-nummer. Dit nummer vermeldt u op de buitenkant van het pakket. Het nummer is van belang tijdens het afhandelingsproces en de communicatie. Bewaar het nummer goed.

Product opsturen (en goed verpakken)
U kunt producten opsturen naar It Bûtlân 9, 8621 DV in Heeg. Zorg ervoor dat uw retourzending goed verpakt is om transportschade te voorkomen. Verpak het altijd in een doos en waar mogelijk in de originele verpakking. Zorg dat het product niet kan bewegen in de doos en vul extra ruimte op. Ga er vanuit dat de verpakking de inhoud heel moet houden bij een val van ongeveer een meter hoog.

Voor het transport van accu’s moet erop worden gelet dat de verzendmethode voldoet aan de eisen van gevaarlijke goederen van UN Klasse 9. Vraag uw vervoerder of de verkoop binnendienst van De Stille Boot (telefoonnummer 0515-444 428) om meer informatie voor een juiste en veilige verzending van accu’s.

Product brengen in Heeg
Ook als u het product wilt brengen op onze locatie in Heeg (It Bûtlân 9, 8621 DV) vult u vooraf het RMA-formulier in. Daarna belt u naar de binnendienst om een afspraak te maken voor uw bezoek op telefoonnummer 0515-444 428.

 

RMA-formulier